Станом на 2017 рік ІТ-сфера принесла Україні понад 3 мільярди доларів експертного виторгу. Це одна з найбільших галузей, яка розвивається в усьому світі досить швидко й ефективно. Завдяки цьому ІТ-індустрія дає багато робочих місць, порівняно високі зарплати, тому і попит навчання у цій сфері росте.
Ця сфера стає цікавою для молоді, особливо для людей, котрі люблять вирішувати завдання й сидіти за комп’ютером. Просто ідеальний варіант для розвитку! Більше на kropyvnytskyi-future.com.ua.
Найважливіше знайти себе
Своє місце в ІТ-сфері зміг знайти кропивничанин Дмитро Старченко. Хлопець у свої 17 років закінчив місцеву школу програмування, отримав професію фронтенд-розробника. У 2016 році хлопець без будь-яких знань вступив до школи програмування, у 2018 році закінчив її. Завдяки сумлінній праці, старанному навчанню тепер Дмитро має змогу самостійно заробляти собі на життя.
Вперше до Кропивницької школи Ш++ Дмитро потрапив у 11 років. На жаль тоді він не зміг виконати своє перше завдання. Після цього вирішив, що ІТ-індустрія не його, потрібно шукати щось інше, але все ж цікавість взяла верх.
Дмитру подобалося проводити вільний час за комп’ютером, створювати боти. Тому коли йому виповнилося 15 років він вирішив піти знову до школи програмування. Цього разу пройти вступні тести хлопцеві вдалося. Якщо до вступу було багато вільного часу, то під час навчання його стало обмаль. Всі свої зусилля Дмитро витрачав на вивчення й використання отриманих знань.
Користь навчання у школі програмування
В школі вчили виконувати завдання мовою програмування С++. В цілому вони були цікавими для хлопця, але той старався розтягувати розв’язання, тому витрачав тижні на виконання роботи. Коли опанував програмування, розпочався менторський етап, викладачі школи почали дізнаватися, чим хочуть займатися їхні студенти додатково під час навчання в школі.
Дмитро зі своїм другом вирішили обрати для себе напрям розробки ігор. Вони створили спільний проєкт. Хлопці поринули в роботу, тим самим отримали гарний досвід на все життя.
В школі викладали не тільки програмування, але й пріоритетною була вища математика. Дмитру математичні завдання давалися досить легко, йому хотілося продовжувати їх досконально вивчати. Самі завдання були не з простих, інколи хлопець витрачав на їх рішення не одну годину. Це додавало ще більшого інтересу.
На думку Дмитра, школа є чудовою допомогою та підтримкою для людей, які прагнуть отримати знання в ІТ-сфері. Вона є ідеальним інструментом, який допомагає брати своє життя під контроль. Викладачі завжди приходять на допомогу, стараються дати максимально корисної інформації для учнів.
В школі Дмитру допомогли розв’язувати питання не тільки з ІТ-сфери, в хлопця виробилося певне мислення. На його думку, школа – це місце, де кожна людина має гарну змогу реалізувати себе.
Завдяки отриманим знанням Дмитро навчився гарно програмувати, спілкуватися з людьми, поборов невпевненість в собі, страхи.
У 2017 році на другому курсі навчання хлопець почав працювати на фрилансі. Тоді він познайомився зі своїм першим замовником, то був його перший серйозний проєкт. Праця над ним тривала 5 тижнів. При цьому Дмитро зовсім не думав про заробіток, бо важливіше було отримати досвід.
Хлопець і далі продовжує розвиватися в ІТ-сфері, він створює корисні програми, пише ігри та багато іншого.
На думку Дмитра, людина, яка ніколи в житті не вивчала програмування, може стати гарним професіоналом. Коли вона ставить перед собою мету, повинна йти до кінця, навіть попри важкий шлях. Варто не боятися спілкуватися з іншими людьми, бо саме вони відіграють важливу роль в становленні програміста, як особистості.